Friday

Alhamdulillah

10.30am, 28.sept flight yg aku naik berlepas ke Doha, transit sana 5 jam lebih. 1.00pm, 29sept fly ke Islamabad. Sampai Islamabad International Airport kira2 7.00 pagi. Amek teksi terus ke Hostel.. Alhamdulillah semua selamat.. jumpa kembali member2 di Pakistan ni.

Dari hari aku sampai hingga hari ni, duk bz je memanjang. Banyak benda nak kena settlekan.. nak online pon tak sempat. Ni la 1st time aku bleh online. Camne pon setakat ni alhamdulillah 70% dah settle.. ade sikit2 je lagi.. duduk bilik baru.. barang byk lagi tak kemas.. barang dari bilik lama pon ada lagi sikit tak pindah.

hari ni sini baru basuk hari ke 2 puasa.. kat m'sia dah 3 hari.. sini memang selalu lambat.. biasa la Pakistan..hehehe.. selalu lain dari yg lain.

ermm..nak posting panjang2 pon takleh ni.. lepas ni ada keje sket.. emm..

Selamat Menyambut Ramadhan yg Mulia.. Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari tahun2 lalu..

Buat member2 kat u.k yg aku ada amek contact derang.. harap boleh bagi balik addres&fone no korang ke email aku thrashersufi@yahoo.com.. sebab aku punya hp 2 hari lepas kena format baru.. semua yg ada dlm tu ilang.. ok!

Selamat berpuasa.

No comments: