Thursday

Aku benci pakai laptop.!!

Malam tadi punya la aku duk layan ke blog ni konon nak tukar skin.. skali hampeh abis ilang smua script, dengan code2 dia semua..tau kenape.? masa aku duk asyik taip2 tu..ejas sana ejas sini.. tah macamana terclose window template ni..aku tak pakai mouse..laptop ni sensitif sgt..sentuh sket dah kira jadi...hadus..hampeh tahap nak hempuk je laptop ni...

moral dari citer diatas...
satu benda tu biarpon dah banyak membantu kita..tapi bila jadi satu je silap..kita dah mula nak marah..bengang dan macam2 lagi... sama jugak la macam orang.. selama ni duk buat baik..tapi bila sekali kita buat salah orang akan lupa kebaikan kita yang lepas..orang dah mula hilang kepercayaan kat kita..orang dah mula benci kita.. macam aku dah mula benci laptop ni... hehehe... tak laa.. sayang lagii..banyak benda lagi nak buat ni...<
span>

No comments: