Sunday

Kezaliman berterusan di tanah air ku tercinta.


[ Lebih kurang 10 ribu rakyat berkumpul dalam demonstrasi bantah perobohan masjid ]

Aku taktau la apa nak jadi dengan orang melayu Islam kita harini.. makin hari makin teruk, makin hari makin bercelaru... makin hari makin serabut..makin bolok!!!!!

Kenapa la bleh jadi bodoh macam ni orang melayu kita..macam2 kezaliman depan mata berlaku. Tapi banyak lagi yang buta... banyak lagi yang taknak bukak mata fikir betol2.. haduhh..!!

Aku takleh cakap benda2 camni lama2.. emo beb..!! bengang betol aku dengan Umno Terengganu bawah Deris Jusoh ni... aku rasa kalo dia ada depan aku sekarang aku tampar je... tak caya..?? cakap la kat dia. suruh dia baca blog aku.. cari aku.. depan dengan aku..aku lempang arr Deris Jusoh bengong tu..!!

Nak jadi menteri besar kunun... aku cakap camni sebab aku kenal dia... aku tau perangai dia.. kalo dengan Tok guru Haji Hadi (Ayah Chik) tu.. memang beza jauh langit dengan bumi laa.. aku cakap camni sebab aku pon kenal Haji Hadi tu macamana.. rumah dia aku dah pergi.. Macamana hidup dia aku tau..Tapi harini orang yang betol2 jujur dalam menjaga amanah rakyat.. orang tu lah paling kuat ditolak ditentang tak bagi jadi pemimpin.. apa punya bangang la manusia melayu Islam kita harini...

Dah la.. aku nak gi mandi.. panas ni.. panas.. astaghfiruLlah..

No comments: