Thursday

Sekadar sebuah kenangan.


[Muree 2004]


Sebenarnya saje je aku letak gambar ni.. aku teringat masa kat Pakistan dulu.. Terlalu banyak kenangan pahit manis aku lalui.. kalo nak citer semua kat sini memang aku tak mampula.. sebab aku dari malam tadi tak tido..mula2 teman member, last2 member tido aku plak yg takleh tido.. hehehe..

Kalau kat Islamabad dulu, time2 camni mesti dah siap2 nak tido.. mesti Matsan tengah siap2 pelankan lagu kat komputr dia pastu turn off monitor, masuk dalam sleepingbeg dia..krohh...krohhh.. :D

Hrmm..aku rindu semua tu... nape la saat2 camni aku teringat semua tu em.. teringat geng B-70.. Matsan.. Elly..Fadlur..Jhondee..Din..Chuu..Kerri..Amin..banyaknye nama dalam kenangan aku.. setiap sorang ada citer masing2.. Matsan & Jhondee gi Thailand dah.. harap semua ok la sana.. Owhh.. Along.. hehe.. dont ever think that i forgot u man..!! gua ingat sama lu la bebb..! bila ingat lu.. ingat kat Angah skali arr...Kamil pak lawak tahap dugong!! Adik budak manje..hehe.. duk sini takleh dah la tengok korang semua... kalo korang baca blog aku ni jangan lupa kirim salam kat member2 lain k..! harap kita bleh jumpa lagi lain kali.. mungkin kita bleh buat re-union ke... amacam..?

No comments: