Thursday

Dalam caravan

Aku Hidup Dalam Caravan]


Dardad,Aku&zubir dalam caravan.

Tadi aku duk cari2 lagu yg aku save haritu kat laptop ni.. skali jumpa gambar masa gi Huntington haritu.. gambar ni dari digital camera Dardad..takyah scan nak msuk komputer, aku bawak camera.. tapi pakai filem.. tak cuci lagi.. bila nak gi print-out tatau laa.. takpe arr.. peram dulu sampai jadi filem classic..hehehe..
masa ni Dardad dgn adik aku hantar aku gi bertapa kat Huntington.. aku dgn fauzi.. bape ari tah lepak sana...malas nak kira balik :D

ermm..tengok gambar ni teringat aku kat Huntington.. teringat kat Caravan yg aku duduk tu..teringat kat Gerry..Tom..Lacy..Mr Jone..Argos(abas).. lembu2 tenusu Mr Jone.. ladang strawberry.. geng2 Hungrian..banyak lagi arr.. semua tu bakal jadi kenangan bagi aku buat selamanya...

No comments: