Wednesday

huaargghh..

[huaargghh..]

Salam...
Blog yg ku sayangi selalu..harapnya dirimu baik2 selalu tak macam tuan ko yg kureng ni. Maaf kerana aku seakan mengabaikanmu sebelum ni.. bukan niat mensia2kan mu atau melupaimu..namun keadaan otak aku yg stuck ni tak mengizinkan aku untuk membelaimu..aku hanya sekadar mampu menjenguk mu setiap hari..sekadar memandang..

Harini dah 3 august.. berarti umur aku dah 24 tahun 2 bulan tepat..

mlm ni aku tak tido lagi amcam malam2 lalu... orang lain semua dah tido.. tinggal aku je duk ngadap laptop ni.. kadang2 suasana camni membuatkan aku terfikir.. merenung kembali masa lalu aku yang terrlalu indah dengan bermacam2 warna.. tapii...macam banyak kaler itamm jeee... ah.! dulu memang macam tu.. awan mendung selalu..ujan.. nasib baik ada gak payung.. walaupon bejalan dalam ujan.. sejuk.. basah sikit2.. bleh jugak aku sampai ke harini.. terus jugak berjalan.. sampai harini yg hujan lagi.. hujan renyai2... suram.. tapi masih ada samar cahaya... ok la tu..daripada gelap terus.. kan..? sejarah hidup kita.. hanya kita yang betol2 tau... baik buruk..pahit manis... pedas... masam2 masin..

Ahh.! teringat kat kawan2... kalo hitung2 balik kawan2 aku sejak dari mula2 tau berkawan dulu..sejak kecik2.. baper kerat je tinggal masih kawan sampai skrg erm.. banyak yg dah tinggal..lupa...bukan kerana sengketa.. tapi keadaan dan waktu memisahkan kita... kawan... aku suka berkawan.. hehehe... tu yg mak aku tak berapa suka.. sebab dia cakap aku bila kawan..ramai kawan.. lupa nak balik rumah.. nak lepak ngan kawan jee.. nape?? sepatutnya kawan paling rapat kita ialah keluarga kita.. hurmmm..

Jap..aku nak kira nama2 kawan yg aku ingat lagi...
1..alim.. ni kawan sejak kecik ni.. masatu duk Kedai Tepoh.. selalu duk main bodo2 dgn dia..pastu dgn budak2 lain lagi yg aku tak berapa ingat.. ha'..sorang tu budak pompuan yg aku bleh ingat lagi nama..zawahir.. hehehe... tah apa dia buat skrg.. urmm..alim ni ada abang..aku panggil abg Nan.. kalo duk main2 sampai senja.. abang Nan la gi cari dia suruh balik.. dari jauh lagi dgr bunyi motor honda abang dia dah bleh cam... giler... aku pon takut ngan abg dia masa tu.. bunyi je motor dia dtg.. lintang pukang la lari nyorok.. hehehe... bestt..!
tapi ni duluu.. masa kecik2.. kuarga dia pindah gi Batu 6.. jarang ah bleh lepak skali.. sampai skolah menengah.. skolah skali.tapi amsa tu aku tak lepak ngan alim dah.. sampai la aku tukar skolah..skali dia tukar skolah gak.. masa tu abru lepak skali.. tukar skolah sama2 lagi lepas clash dgn Badrole.. duk Kota bharu.. banyak arr citer masa dulu2... ingat2 balik best gak.. tapi malas arr tulis sini skrg.. sebab banyak benda yg kena sensor! hehe..

saper agi erk..?
hahaha..baru sorang dah tatau nak sebut sape...
nanti arr..esok lupa sambung orang lain plak..

ermm..esok kol 10 aku ada interview keje.. harap2 semua ok.. tapi ni tak tido lagi ni.. camne esok..kang lepas mampos..
ok arr...nak gi ah..baring2 kang lelap aah ni..

No comments: