Tuesday

Insomana!!

Masa kat country-side aritu duk teringat nak posting kat blog aku ni jee.. ni bila dah balik sini,
bleh riba laptop balik...rasa cam tatau nak posting apa plak.. takde semangat lak nak menaip..
memang hampeh jugak la aku ni kiranya.. heh! aku yang hampeh..
padahal hari2 duk online..hari2 duk ngadap bendalah ni.. apa aku buat pon aku tatau. Chat? tak jugak.. kalo ada org tegur je pon baru jawab..
Aku ni pon skarang kepalotak rasa cam blurr jee.. tido malas.. makan rajin plak.. cuma nak buat makanan tu yg malas.. huhuhu.. selalu aku kira rajin gak masak2 ni..
ah..!! lantak arr.. yang penting aku kena plan aku nak buat apa lagi lepas ni.. sementara nak abiskan cuti aku ni... dan yang pasti aku dah ada plan.. tapi.. plan banyak sangat nii.. ishkk..!! kena pilih laa mana da best.. hurmm..
ko tengok tu..aku amek ni.. ko tgk ni.. aku amek tu...

No comments: